Zasady współpracy

  1. Jestem copywriterem, który ma swoją misję – promuję te produkty i usługi, dzięki którym świat zmienia się na taki, w którym będzie mi się przyjemnie żyło.
  2. Tylko ja podejmuję decyzję o tym, jaki produkt lub usługę będę opisywał, a o czym nie napiszę. Poza własną ideą tej pracy ograniczają mnie przepisy kilku kodeksów odnoszące się do nakłaniania do niekorzystnego rozporządzenia majątkiem lub podawania nieprawdziwych informacji.
  3. Masz możliwość pokazania mi swoich produktów i usług: barter, testy, pokaz. Daj mi się poznać, a będę w stanie napisać stokroć lepszy tekst.
  4. Sam ustalam harmonogram pracy – pójdę Ci na rękę, kiedy to tylko będzie możliwe, ale tylko pod warunkiem, że nie ucierpi na tym jakość tekstu.
  5. Jestem freelancerem – będziemy rozliczali się przez Useme i to za pośrednictwem tego portalu otrzymasz fakturę.
  6. Wszystkie ustalenia podejmujemy wyłącznie drogą mailowązacznij stąd. Rozmowa telefoniczna może bywa pomocna, ale kiepsko u mnie z pamięcią i chcę mieć wszystko ładnie napisane.
  7. Zawsze masz prawo do reklamacji kiepskiego tekstu, ale musisz podać, w których punktach jest on niezgodny z wytycznymi. „Ja bym wolał inaczej” jest akceptowalne na etapie szkicu, ale jako powód reklamacji nie przejdzie.
  8. Ceny są ustalane indywidualnie. Zaczynam od 15 zł netto/ 1000 znaków. Górnej granicy brak. Ostateczną cenę i termin na pewno podam, kiedy ustalimy zakres prac.