Zasady ogólne – obsługa zleceń

Administratorem danych osobowych jest Robert Wąsik, właściciel marki Robert Wąsik, NIP 8792545824, dane kontaktowe zawsze aktualne w zakładce Kontakt.

Zakres przetwarzanych informacji dla klientów zlecających prace obejmuje imię, nazwisko lub nazwę firmy, numer identyfikacyjny NIP, adres rejestrowy lub kontaktowy, a także – o ile użytkownik takie informacje poda – numer telefonu oraz adres e-mail.

Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zleceń, podejmowania dalszych uzgodnień i w tzw. prawnie uzasadnionym interesie Administratora. Dane w tych celach przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane nie będą wykorzystywane w celach marketingowych. Dane wykorzystywane w celu tworzenia i wysyłania dokumentów księgowych są wprowadzane do systemu wfirma.pl i tam podlegają zasadom zdefiniowanym przez operatora.

Dane osobowe przetwarzane w celach związanych z realizacją zamówień będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji zakupów i zamówienia, po czym dane podlegające archiwizacji będą przechowywane przez okres właściwy dla przedawnienia roszczeń, tj. 10 lat.

Zasady ogólne – prawa użytkownika (klienta lub użytkownika witryny)

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (po 25 maja 2018 r. – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak może być niezbędne do realizacji usług.

Profilowanie i procesy zautomatyzowane oraz ciasteczka

Nie stosuję profilowania. Żadne decyzje nie są podejmowane automatycznie.

Pewne dane są zbierane automatycznie:

Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.

Jeśli zostawisz komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Te witryny mogą zbierać informację o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji.

Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Ciasteczka

Strona internetowa wykorzystuje ciasteczka i podobne technologie w celu zbierania anonimowych danych analitycznych (np. czasu spędzonego na stronie i odwiedzonych podstron) i w celu sprawnego funkcjonowania (np. kiedy dodatki CRM wymagają odróżnienia typu urządzeń końcowych. Dane z ciasteczek przetwarzane są wyłącznie na serwerze, zaś same ciasteczka mają postać plików zapisanych na urządzeniu Użytkownika (komputerze, smartfonie itp.). Obsługę ciasteczek można wyłączyć w ustawieniach przeglądarki, wówczas jednak Administrator nie jest w stanie zagwarantować poprawności działania strony internetowej.