„Nie ma łez w piszącym, nie będzie w czytającym. Nie ma zaskoczenia w piszącym, nie będzie w czytającym”. (Robert Frost)

Choć copywriting to nie jest tworzenie fikcji, emocji nie warto chować zbyt głęboko. Jeśli tekst jest banalnie przewidywalny, to jak można się nim cieszyć? Pisząc dla czytelnika, łatwo zapomnieć, że tak naprawdę jest się zawsze pierwszym czytelnikiem. Zmanierowanym, nieobiektywnym, ale jednak. Czyta się swój własny tekst, zanim w ogóle pojawi się on na kartce czy ekranie – to najprostszy przykład czytania myśli. I jeśli już na tym etapie nie dzieje się nic, to później będzie działo się jeszcze mniej i na sukces nie ma co liczyć.

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.