„Napisz coś wartego przeczytania albo zrób coś wartego opisania”. (Benjamin Franklin)

„Robienie”. w zawodzie copywritera to głównie pisanie. Za to pisać można dowolnie. Niestety nadal nie brakuje tekstów typowo pod SEO, których na pewno nie warto czytać, chyba że warto, bo warto czytać teksty pod SEO. Jeśli przebrnąłeś przez to zdanie, to już wiesz, skąd się biorą największe gnioty internetu. Są pisane na zamówienie SEO. Ale tym nie zajmuje się copywriter. Dobry nawet w tekstach zapleczowych pisze o rzeczach ciekawych i robi to dobrze. To ważne, bo i markę się buduje przez treść, i same produkty znacznie lepiej się sprzedają, kiedy wiadomo o nich coś więcej, niż to, że można je kupić.

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.