O miłości do czytelnika

„Szanuj i kochaj swoich czytelników. Pisz dla czytelników”. (Janet Evanovich)

Trafniejszego cytatu dla copywritera chyba nie da się znaleźć. Mimo że każdy tekst musi być zoptymalizowany pod kątem SEO, nie to jest jego sednem. Tekst ma być napisany tak, aby czytelnik poczuł się doceniony, żeby pomyślał, że on, tylko on i nikt więcej, jest zamierzonym odbiorcą. Jest też drugie dno: nie wystarczy pisać dla ludzi. Trzeba pisać dla czytelników. A to już zakłada, że w jakiś sposób się z nimi znasz, coś o nich wiesz. To ważne, ponieważ pozwala lepiej zapanować i nad kompozycją, i nad przesłaniem artykułu.

Robert Wąsik

Od 10 lat copywriter. Zdobywam wiedzę, ale prywatnie zostałem nudziarzem. Nie znoszę komputerów, więc piszę dobrze za pierwszym razem, żebym tylko nie musiał poprawiać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.