Idea

Byłem copywriterem przez dziesięć lat, po czym zrobiłem sobie przerwę. Rosło to we mnie, co rok w maju wzbierając w gardle obrzydliwą gulą: rzucę to wszystko. Koniec końców – rzuciłem. Nie w maju, tylko w którymś październiku, a powodów końca było kilka.

Dlaczego, spytasz, wróciłem? Bo uznałem, że warto. Warto, ale na innych niż dotychczas zasadach. Przez dziesięć lat byłem copywriterem jednym z wielu – może i dobrym, ale jednak płynącym z nurtem. A zatem ustawiam się pod prąd i pomagam tam, gdzie faktycznie powstaje coś godnego uwagi. Nie musisz mieć rewolucyjnych produktów, nie musisz od razu zmieniać całego świata, ale jeśli sprzedajesz coś, co warto kupić, to warto to coś zareklamować. I dlatego tu jestem.

Jestem copywriterem, ale tym razem przyznaję sobie prawo do wyboru opisywanych produktów i usług. Zostałem copywriterem dobrych produktów, rzetelnych usług i uczciwych partnerów biznesowych.

Będę pisał o produktach, którym szczerze życzę sukcesu. O usługach, które uznaję za dobre i potrzebne. O firmach, którym chcę pomagać nie tylko dla pieniędzy, ale dlatego, że robią kawał dobrej roboty.

Idea copywritingu, który odzyskuje znaczenie, to promowanie wartościowych produktów i usług. To wspieranie firm, dzięki którym nasz świat staje się lepszy – staje się takim światem, w którym sam bym chciał żyć. Twoja firma jest częścią tego świata? Tworzysz lub sprzedajesz coś, dzięki czemu nam wszystkim jest lepiej, wygodniej albo piękniej? Daj mi znać – z olbrzymią przyjemnością zostanę Twoim copywriterem.