Czytaj. Nie pożałujesz.

Jak za darmo wygenerować ruch na stronie www?

Odkąd zacząłem pracę jako copywriter, cały czas przewija się w sieci takie pytanie: jak wygenerować ruch na stronie, mając zerowy budżet? Zdarzało się, że i sam szukałem na nie odpowiedzi, bo w myśl zasady szewc bez butów chodzi, zajmowałem się promocją stron Klientów, a moja własna leżała odłogiem. Ale to pytanie wcale nie jest tak […]

Dłuższy artykuł może więcej. Dlaczego więc pisze się krótko?

Po raz kolejny przeglądając internet w poszukiwaniu pytań, które dręczą autorów blogów i osoby, które właśnie zaczynają swoją przygodę z content marketingiem, natrafiłem na dość ciekawe pytanie postawione przez jednego z zainteresowanych. Jeśli artykuły dłuższe niż 1700 słów generują większy ruch w sieciach społecznościowych, to dlaczego pisze się krótsze? Zastanówmy się.

Ważne zasady krótkiego tekstu

Pisanie krótkich tekstów wymaga dobrego przygotowania merytorycznego i warsztatowego. Żeby taka forma przekazu byłą skuteczna, trzeba właściwie zaplanować treść i zachować kilka istotnych zasad decydujących o tym, jak bardzo czytelnik będzie zaangażowany.