Czytaj. Nie pożałujesz.

Jaka jest najlepsza strategia marketingowa w copywritingu

lejek w copywritingu

Hurra! Niech żyje najgłupsze pytanie świata! Ale… Czy na pewno najgłupsze? W pewnym sensie tak, bo jeśli przyszedłeś tu przeczytać, co copywriter ma do powiedzenia o najlepszej strategii, to możesz odejść już teraz, ponieważ mam do powiedzenia tyle, że ona nie istnieje. Dziękuję za uwagę.

Kiedy copywriter musi się dopasować…

Napisanie tekstu nie jest wielkim wyzwaniem. Podejrzewam, że gdyby każdemu dać pełną dowolność w podejściu do tematu i odpowiednio dużo czasu oraz dostęp do słowników i innych gadżetów pozwalających pisać po polsku, to większość osób spokojnie dałaby sobie radę. Praca copywritera to jednak również jeszcze inna umiejętność: umiejętność dopasowania się.

Optymalizacja SEO w pracy copywritera

SEO jako technika spamowania linkami jest beznadziejnie ślepym zaułkiem marketingu internetowego. Jednak copywriter nie może pozostać zupełnie głuchy na wymogi wyszukiwarek. Jeśli tylko żadnego z zaleceń nie przeciągnie się poza granice absurdu i żadnemu nie nada się priorytetu wyższego niż samej jakości tekstu, to optymalizacja może bardzo pomóc w dobrym pisaniu.

Bardzo zły content writing. Robisz to dobrze!

Nie chcę pastwić się nad żadną konkretną stroną. Nie wiedziałbym zresztą, którą w ten wątpliwy sposób wyróżnić, a może padłoby na jakąś moją, więc powstał artykuł o bardzo ogólnym charakterze. Wnioski z niego dotyczą zresztą nie tylko content writerów, choć ich w sposób szczególny, ale też piszących opowiadania czy przygotowujących jakiekolwiek inne materiały.

Jak za darmo wygenerować ruch na stronie www?

Odkąd zacząłem pracę jako copywriter, cały czas przewija się w sieci takie pytanie: jak wygenerować ruch na stronie, mając zerowy budżet? Zdarzało się, że i sam szukałem na nie odpowiedzi, bo w myśl zasady szewc bez butów chodzi, zajmowałem się promocją stron Klientów, a moja własna leżała odłogiem. Ale to pytanie wcale nie jest tak […]

Dłuższy artykuł może więcej. Dlaczego więc pisze się krótko?

Po raz kolejny przeglądając internet w poszukiwaniu pytań, które dręczą autorów blogów i osoby, które właśnie zaczynają swoją przygodę z content marketingiem, natrafiłem na dość ciekawe pytanie postawione przez jednego z zainteresowanych. Jeśli artykuły dłuższe niż 1700 słów generują większy ruch w sieciach społecznościowych, to dlaczego pisze się krótsze? Zastanówmy się.

Ważne zasady krótkiego tekstu

Pisanie krótkich tekstów wymaga dobrego przygotowania merytorycznego i warsztatowego. Żeby taka forma przekazu byłą skuteczna, trzeba właściwie zaplanować treść i zachować kilka istotnych zasad decydujących o tym, jak bardzo czytelnik będzie zaangażowany.