Alfabet - H

H, jak humor. Copywriting jest prawdopodobnie jedynym zawodem, który może poprawić humor. Choć pozornie dzieje się tu niewiele, bo kontaktu bezpośredniego z klientem jest jak na lekarstwo (a może właśnie dlatego?), a osobie patrzącej z okna naprzeciwko na pracującego copywritera nudzi się po kwadransie, to właśnie akt tworzenia pozwala się w duchu ucieszyć.

Nie zrozum mnie źle, copywriter też może cierpieć na depresję, też może mieć gorszy dzień, ale jeśli pracuje w zgodzie z samym sobą, to każdym napisanym zdaniem poprawia sobie humor, wiedząc, że zrobił coś, co ma znaczenie. Oczywiście – na poprawę humoru wpływa także wypłata, ale ta, w przeciwieństwie do coraz dłuższej listy zadań do wykonania, nigdy nie może być niestety traktowana jako pewnik.

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *