Litera G

G. Żeby nie iśc najprostszym tropem i nie nazwać potocznym imieniem niektórych tekstów, może umówmy się, że będzie G, jak Google, czyli wyszukiwarkowy gigant, którego wymagania starają się spełnić praktycznie wszyscy polscy przedsiębiorcy działający w sieci. I to nic, że nagle jakaś jedna firma mówi, jak ma wyglądać promocja i setki tysięcy podmiotów na całym świecie ślepną i idą w tę stronę.

Google również odpowiada za wykształcenie pewnej kultury tekstu: kiedyś chodziło o to, żeby po prostu używać słów kluczowych, dziś z kolei wytyczne zmierzają w stronę zapewnienia wyższej jakości treści i to chyba jedyny pozytywny efekt, jaki może wywrzeć przestrzeganie reguł narzuconych przez amerykańską korporację.

 

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *