Alfabet copywritera. W.

Alfabet copywritera. W.

W, jak Word. Word, a w zasadzie Microsoft Word to najbardziej kaleki i niedorzecznie piękny edytor tekstu. Ma autokorektę, ale kulawą i standardowo z błędami. Ma też opcję wpisywania bibliografii bezpośrednio z edytora, ale to opcja nieelastyczna. Generalnie składa się ze wstążki, a nawet wstęgi Möbiusa, bo jest na niej wszystko, ale nie wiadomo z której strony, a także z pola tekstu, które na ekranach mniejszych niż 14 cali przypomina raczej usterkę matrycy. Na szczęście większość copywriterów, nawet jeśli wysyła pliki w formatach MS, to powstają one już w Libre Office lub Open Office, które są programami bardziej do pracy, a mniej do wyglądania.

Robert Wąsik

Od 10 lat copywriter. Zdobywam wiedzę, ale prywatnie zostałem nudziarzem. Nie znoszę komputerów, więc piszę dobrze za pierwszym razem, żebym tylko nie musiał poprawiać.

One thought on “Alfabet copywritera. W.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.