W, jak Word w alfabecie copywritera

W, jak Word. Word, a w zasadzie Microsoft Word to najbardziej kaleki i niedorzecznie piękny edytor tekstu. Ma autokorektę, ale kulawą i standardowo z błędami. Ma też opcję wpisywania bibliografii bezpośrednio z edytora, ale to opcja nieelastyczna. Generalnie składa się ze wstążki, a nawet wstęgi Möbiusa, bo jest na niej wszystko, ale nie wiadomo z której strony, a także z pola tekstu, które na ekranach mniejszych niż 14 cali przypomina raczej usterkę matrycy. Na szczęście większość copywriterów, nawet jeśli wysyła pliki w formatach MS, to powstają one już w Libre Office lub Open Office, które są programami bardziej do pracy, a mniej do wyglądania.

Powiązane wpisy

Jeden komentarz do Alfabet copywritera. W.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.