U, jak uwaga w alfabecie copywritera

U, jak UWAGA. UWAGA to jedno z ulubionych słów w marketingu. Krótkie i z absolutną pewnością przyciągające… no właśnie, uwagę. Działa skutecznie zarówno jako ostrzeżenie, jak i w roli wprowadzenia tematów zupełnie niezwiązanych z jakimkolwiek aspektem bezpieczeństwa. UWAGA pozwala pominąć wstęp tekstu, tworząc często niepotrzebną atmosferę napięcia. Owszem, przydaje się to w niektórych formach treści, ale warto pamiętać, że napędzanie paniki nie zawsze jest najlepszym sposobem na wygięcie krzywej sprzedaży w górę. Podobnych słów-wytrychów jest co najmniej kilka, ale może sobie to teraz oszczędzimy, bo są też bardziej finezyjne sposoby działania na wyobraźnię.

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *