Alfabet copywritera. U.

Alfabet copywritera. U.

U, jak UWAGA. UWAGA to jedno z ulubionych słów w marketingu. Krótkie i z absolutną pewnością przyciągające… no właśnie, uwagę. Działa skutecznie zarówno jako ostrzeżenie, jak i w roli wprowadzenia tematów zupełnie niezwiązanych z jakimkolwiek aspektem bezpieczeństwa. UWAGA pozwala pominąć wstęp tekstu, tworząc często niepotrzebną atmosferę napięcia. Owszem, przydaje się to w niektórych formach treści, ale warto pamiętać, że napędzanie paniki nie zawsze jest najlepszym sposobem na wygięcie krzywej sprzedaży w górę. Podobnych słów-wytrychów jest co najmniej kilka, ale może sobie to teraz oszczędzimy, bo są też bardziej finezyjne sposoby działania na wyobraźnię.

Robert Wąsik

Od 10 lat copywriter. Zdobywam wiedzę, ale prywatnie zostałem nudziarzem. Nie znoszę komputerów, więc piszę dobrze za pierwszym razem, żebym tylko nie musiał poprawiać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.