Alfabet copywritera. T.

Alfabet copywritera. T.

T, jak tekst. Jedno z trudniejszych pojęć słownika, bo okazuje się, że tekst, to wcale nie litery, słowa, akapity i tak dalej, ale również to, jak treść się prezentuje. Bardzo często tekst to statystycznie ustalone zagęszczenie słów kluczowych (nie wiadomo po co), określona ilość, długość czy tematyka akapitów, a także to, w jaki sposób tekst wprowadza inną treść, np. grafiki i tabele (te od czasu do czasu też stają się częścią artykułu tworzonego przez copywritera). Tekst to emocje, skuteczność, forma i treść jako ta warstwa, którą można merytorycznie i logicznie ocenić. Każdemu, kto pod pojęciem tekstu rozumie tylko znaki, nadaję niniejszym niezbyt zaszczytne miano klepacza, a tym, którzy wiedzą, że tekst ma zawsze drugą, trzecią, a może i czwartą warstwę znaczeniową – dziękuję i gratuluję.

Robert Wąsik

Od 10 lat copywriter. Zdobywam wiedzę, ale prywatnie zostałem nudziarzem. Nie znoszę komputerów, więc piszę dobrze za pierwszym razem, żebym tylko nie musiał poprawiać.

One thought on “Alfabet copywritera. T.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.