Litera R w alfabecie copywritera

R, jak recenzja. Znienawidzony przez jednych, ale ukochany przez drugich copywriterów etap pracy. Zbieranie ocen i recenzji własnych tekstów bywa doświadczeniem bolesnym, ale też wiele uczy (→ Nauka, → Wiedza w tekście). Poza najlepszymi, każdy boi się oceny, choć nie wiem dlaczego (nb. wcale za najlepszego się nie uważam i też zdarzają mi się recenzje krytyczne). Ostatecznie, skoro nie można się nauczyć na cudzych błędach, najlepiej jest nauczyć się na własnych. Kulturalna, rzeczowa i konstruktywna recenzja jest sposobem na poprawę własnego stylu również na przyszłość. Recenzowanie copywriterów jest jednak o tyle trudne, że ci nie pozwalają na proste „transakcja przebiegła pomyślnie” i nie ma ich w porównywarkach cen. Zresztą jak tu obiektywnie ocenić tekst, który jest i w formie, i w treści subiektywny? No, nieważne, ważne, że z wielu subiektywnych recenzji dobry copywriter może stworzyć obiektywny obraz swojego stylu.

Powiązane wpisy

  • Czy materiał był pomocny?
  • Tak   Nie

Jeden komentarz do Alfabet copywritera. R.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *