Litera R w alfabecie copywritera

R, jak recenzja. Znienawidzony przez jednych, ale ukochany przez drugich copywriterów etap pracy. Zbieranie ocen i recenzji własnych tekstów bywa doświadczeniem bolesnym, ale też wiele uczy (→ Nauka, → Wiedza w tekście). Poza najlepszymi, każdy boi się oceny, choć nie wiem dlaczego (nb. wcale za najlepszego się nie uważam i też zdarzają mi się recenzje krytyczne). Ostatecznie, skoro nie można się nauczyć na cudzych błędach, najlepiej jest nauczyć się na własnych. Kulturalna, rzeczowa i konstruktywna recenzja jest sposobem na poprawę własnego stylu również na przyszłość. Recenzowanie copywriterów jest jednak o tyle trudne, że ci nie pozwalają na proste „transakcja przebiegła pomyślnie” i nie ma ich w porównywarkach cen. Zresztą jak tu obiektywnie ocenić tekst, który jest i w formie, i w treści subiektywny? No, nieważne, ważne, że z wielu subiektywnych recenzji dobry copywriter może stworzyć obiektywny obraz swojego stylu.

Powiązane wpisy

Jeden komentarz do Alfabet copywritera. R.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.