Alfabet copywritera. O.

Alfabet copywritera. O.

O, jak omijanie. Omijanie to inaczej ignorowanie problemów, których z różnych względów nie można lub nie warto rozwiązywać. Omijanie stosowane jest na szeroką skalę w każdej dziedzinie życia i na dobrą sprawę to za czas jakiś omijać będziemy ominięte wcześniej mijanki wokół problemów. W pewnym momencie stanie się to bezsensem, ale na razie można skutecznie ominąć konieczność pisania „spoza”, jeśli nie wie się, czy to właściwie „spoza czy z poza” albo „z resztą”, jeśli można by się było narazić na posadzenie o zastąpienie „zresztą” „z resztą”. Ominąć można każdy problem, ale w tekstach czasem trzeba sięgnąć do słownika – nawet najlepsza autokorekta czasem zawodzi, a tekst składający się z samych ominięć jest – bez owijania w bawełnę – do bani .

Robert Wąsik

Od 10 lat copywriter. Zdobywam wiedzę, ale prywatnie zostałem nudziarzem. Nie znoszę komputerów, więc piszę dobrze za pierwszym razem, żebym tylko nie musiał poprawiać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.