N w alfabecie copywritera

N, jak nauka. Nauka copywritera na szkole się nie kończy, ale są i dowody na to, że najgorszymi copywriterami są poloniści i dziennikarze (nic dziwnego – każdy, kto wie, czym jest copywriting, sam będzie podejrzewał taką zależność). Nauka jest jednak obowiązkową częścią pracy autora i to nie tylko dlatego, że dobrze jest wiedzieć, o czym się pisze, ale dlatego, że rozszerzając horyzonty, zwiększa się własne możliwości. Nauczyć się czegoś można nie tylko na kursach i raczej nie przez czytanie książek o copywritingu, ale przede wszystkim działając i to ważny wniosek dla wszystkich, a nie tylko dla tych, którzy parają się copywritingiem.

Powiązane wpisy

Jeden komentarz do Alfabet copywritera. N.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.