Alfabet copywritera. M.

Alfabet copywritera. M.

M, jak mała forma. Mała forma, czyli teksty mające po 1000-1500 znaków to produkt, którzy upodobali sobie specjaliści SEO raczej niskiej klasy. Oczywiście w pewnych przypadkach popełnienie małej formy jest uzasadnione, ale najczęściej jedynym celem takich tekstów jest przemycenie słów kluczowych. Copywriter bardzo często odmawia podjęcia się pisania tego rodzaju treści, ale to dlatego, że już na wstępie mają one określoną pożądaną jakość jako niską. A jak tu, zupełnie przez przypadek, popełnić bubel? A jeszcze wbrew powszechnemu zwyczajowi taki tekst zostanie podpisany prawdziwym nazwiskiem autora… Mała forma jest wielką sztuką – pisać wiele, nie marnując zbyt dużo miejsca to wyczyn, którego nie każdy copywriter dokona. A czasem warto.

Robert Wąsik

Od 10 lat copywriter. Zdobywam wiedzę, ale prywatnie zostałem nudziarzem. Nie znoszę komputerów, więc piszę dobrze za pierwszym razem, żebym tylko nie musiał poprawiać.

One thought on “Alfabet copywritera. M.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.