Alfabet copywritera. I.

Alfabet copywritera. I.

I kojarzy się oczywiście z internetem lub Internetem (pierwszy to siec komputerowa, drugi – grupa jej użytkowników). Internet to zaś wylęgarnia dziwolągów, dom szaleńców, źródło inspiracji dla wizjonerów, miejsce pracy dla wielu i niewyczerpane źródło informacji prawdziwych, trochę prawdziwych, inspirowanych prawdą i zupełnie urojonych.

Naturalne środowisko pracy większości copywriterów i jednocześnie ich pastwisko, na którym palą trawę, koszą siano i sieją byle co. Poza tym internet jest też najdoskonalszym źródłem klientów. To tutaj można łatwo sprzedać wszystko, jeśli ma się dobry tekst. A jeśli się tekstu nie ma, to w sieci można go kupić.

Robert Wąsik

Od 10 lat copywriter. Zdobywam wiedzę, ale prywatnie zostałem nudziarzem. Nie znoszę komputerów, więc piszę dobrze za pierwszym razem, żebym tylko nie musiał poprawiać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.