Alfabet copywritera. F.

Alfabet copywritera. F.

F, jak finanse. Słowo to ma kilka znaczeń, z których przedstawiam dwa:

  1. Jeden z najczęściej zamawianych tematów tekstów. Artykuły dotyczą głównie chwilówek, ale nie tylko. Pisze się o wszystkim od kredytów, po sposoby zarządzania domowym budżetem, a także omawia aspekt finansowy najróżniejszych zagadnień, które bezpośrednio z pieniędzmi się nie kojarzą.
  2. (często) Najważniejsza dla Zleceniodawcy kwestia przy omawianiu szczegółów współpracy (zob. też. jakość-cena-czas). Omawianie kwestii finansowych często przynosi szybkie rozstania copywritera z klientem, ale jeszcze częściej powoduje ich ponowne spotkania, szczególnie kiedy klient na własnej skórze się przekonuje, że założenia odnośnie do czasu, ceny i jakości nie były możliwe do spełnienia.

Robert Wąsik

Od 10 lat copywriter. Zdobywam wiedzę, ale prywatnie zostałem nudziarzem. Nie znoszę komputerów, więc piszę dobrze za pierwszym razem, żebym tylko nie musiał poprawiać.

One thought on “Alfabet copywritera. F.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.