Alfabet copywritera: F

F, jak finanse. Słowo to ma kilka znaczeń, z których przedstawiam dwa:

  1. Jeden z najczęściej zamawianych tematów tekstów. Artykuły dotyczą głównie chwilówek, ale nie tylko. Pisze się o wszystkim od kredytów, po sposoby zarządzania domowym budżetem, a także omawia aspekt finansowy najróżniejszych zagadnień, które bezpośrednio z pieniędzmi się nie kojarzą.
  2. (często) Najważniejsza dla Zleceniodawcy kwestia przy omawianiu szczegółów współpracy (zob. też. jakość-cena-czas). Omawianie kwestii finansowych często przynosi szybkie rozstania copywritera z klientem, ale jeszcze częściej powoduje ich ponowne spotkania, szczególnie kiedy klient na własnej skórze się przekonuje, że założenia odnośnie do czasu, ceny i jakości nie były możliwe do spełnienia.

Powiązane wpisy

Jeden komentarz do Alfabet copywritera. F.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.