C jak CENA

Cena. Jeden z trzech parametrów opisanych w ramach trójkąta zlecenia: cena – czas – jakość. Cena może być niska, ale zasada trójkąta mówi, że niska cena to dłuższy czas realizacji lub gorsza jakość. Masz do wyboru trzy cechy: krótki czas realizacji, niską cenę i wysoką jakość. możesz wybrać zestaw dowolnych dwóch i to da się zrobić – zestaw potrójny jest nierealny. Pojęcie ceny wiąże się nierozerwalnie z pojęciem rabatu. To taki bonus przyznawany – tak jak u mnie, za często zamówienia i terminowe opłacanie faktur. Ewentualnie jeszcze może to być stolica Maroka. Właśnie cena jest też najczęstszym powodem niezawiązywania współpracy między klientami a copywriterami, zwłaszcza tymi, którzy wiedzą, że za 3 złote od tysiąca znaków po prostu nie da się pracować.

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *