Alfabet copywritera. C.

Alfabet copywritera. C.

Cena. Jeden z trzech parametrów opisanych w ramach trójkąta zlecenia: cena – czas – jakość. Cena może być niska, ale zasada trójkąta mówi, że niska cena to dłuższy czas realizacji lub gorsza jakość. Masz do wyboru trzy cechy: krótki czas realizacji, niską cenę i wysoką jakość. możesz wybrać zestaw dowolnych dwóch i to da się zrobić – zestaw potrójny jest nierealny. Pojęcie ceny wiąże się nierozerwalnie z pojęciem rabatu. To taki bonus przyznawany – tak jak u mnie, za często zamówienia i terminowe opłacanie faktur. Ewentualnie jeszcze może to być stolica Maroka. Właśnie cena jest też najczęstszym powodem niezawiązywania współpracy między klientami a copywriterami, zwłaszcza tymi, którzy wiedzą, że za 3 złote od tysiąca znaków po prostu nie da się pracować.

Robert Wąsik

Od 10 lat copywriter. Zdobywam wiedzę, ale prywatnie zostałem nudziarzem. Nie znoszę komputerów, więc piszę dobrze za pierwszym razem, żebym tylko nie musiał poprawiać.

One thought on “Alfabet copywritera. C.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.