Alfabet copywritera. L.

Alfabet copywritera. L.

L, jak lead. Lead to pojęcie z pogranicza copywritingu i szeroko rozumianego marketingu. Tym mianem określa się osobę, która stała się (czasem mimowolnie) ambasadorem marki – niekoniecznie ma znane nazwisko, ale na pewno siłę przebicia niezbędną do tego, aby produkt lub usługę wypromować w swoim otoczeniu. Wojna o zdobycie największej ilości leadów jest już dość zacięta, a mimo wszystko cały czas przypomina dziecinne naparzanki na piąstki – szumu wiele, efekt żaden. Przynajmniej do czasu, w którym osoby odpowiedzialne za promocję nie zrozumieją, że lead jest najłatwiejszy do zdobycia nie przez marketing, ale przez sprzedaż, to raczej nic się na tym polu nie zmieni.

Robert Wąsik

Od 10 lat copywriter. Zdobywam wiedzę, ale prywatnie zostałem nudziarzem. Nie znoszę komputerów, więc piszę dobrze za pierwszym razem, żebym tylko nie musiał poprawiać.

One thought on “Alfabet copywritera. L.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.