Wycena usług copywriterskich zależy od kilku czynników. Ustalmy jedno: to ja decyduję, czy dany temat jest trudny, czy nie. To kwestia uznaniowa – wynika z doświadczenia, jakie już mam w danej dziedzinie, dostępności źródeł i oczekiwanego poziomu tekstów. Dlatego cennik poniżej należy potraktować jako orientacyjny, a już z pewnością nie stanowi on oferty w rozumieniu KC. Opisy przy typach tekstów również nie są wiążące – mają raczej pomagać w orientacji. Jeśli czegoś w cenniku nie ma (a sam wiem, że takich typów jest sporo), to dlatego, że nie mam możliwości umieszczenia tu każdej opcji. Po prostu skontaktuj się ze mną, opisz swoje potrzeby i przedstaw możliwości – ustalimy cenę indywidualnie. Wszystkie podane niżej ceny są kwotami netto za 1000 znaków. Wystawiam faktury VAT.

Cennik podstawowy

  • Teksty blogowe: do poczytania przy kawie na lekkie tematy, np. lifestyle, organizacja pracy itp.: 12 złotych

  • Teksty perswazyjne: strony sprzedażowe, landing page, opisy aukcji Allegro: 20 złotych

  • Teksty techniczne (specjalistyczne) na podstawie materiałów dostarczonych przez klienta: 15 złotych

  • Teksty techniczne (specjalistyczne) na podstawie własnego researchu: 15 złotych + 50 złotych/ godz. przeglądu źródeł (czas potrzeby na research zostanie oszacowany po indywidualnym ustaleniu tematu)

  • Content marketing, artykuły sponsorowane i inne treści wysokiej jakości, ale niezbyt specjalistycznym języku: 20 złotych

  • Teksty SEO (jakość zapleczowa lub wyższa, nie pisuję synonimów ani precli i SEO-opisów): 10 złotych

Zniżki

Rabat jest stolicą Maroka. Ale nie jestem pazerny – przy większym zamówieniu chętnie negocjuję ceny, tak samo, jak udzielam zniżek klientom, którzy zamawiają u mnie teksty regularnie. Zawsze mogę iść na rękę, jeśli chodzi o termin płatności, czy rozliczenie zaliczek, które pobieram rzadko.

Nie pisuję darmowych tekstów próbnych.